hdbg

Vuleriate guidà una vittura cinese? Migliaia di australiani dicenu di sì

news2

E marche di vitture cinese cumincianu à cumpone una grande parte di u trafficu australianu. U mercatu sopravvive à a relazione chì si deteriora rapidamente di i paesi?

CARS ASPETTATU DI ESPORTAZIONE À U MERCATU MUNDUALE IN JIANGSU, CINA (IMAGINE: TOP FOTO / SIPA USA)

L'Australia hè in un cuntrastu tensu cù a Cina. Ma nimu hà dettu à l'acquirenti di vitture australiani chì si stuzzicanu l'importazioni chinesi à un ritmu mai vistu prima.

U fenomenu mostra quant'ella hè diventata larga a relazione ecunomica cinese cù l'Australia, è quantu serà difficiule per ogni parte di sbulicassi cumpletamente, ancu quandu e relazioni pulitiche diventanu periculosamente rocciose.

A Cina hà sviluppatu rapidamenti u settore automobilisticu, seguendu i passi di i so vicini orientali asiatichi Giappone è Corea. U paese accoglie decine di marche, parechji di i quali si rivelanu assai riesciuti in Australia.

Cum'è u prossimu graficu mostra, e vendite di vitture cinesi sò in crescita di 40% quist'annu, mentre chì e vendite di vitture tedesche sò calate di 30%.

news2 (2)

Per avà, u numeru assulutu di vitture vendute hè muderatu. L'importazioni di vitture cinesi in Australia sò pocu menu di 16.000 - menu di u 10% di i volumi di vendita di u Giappone (188.000) è un quartu quant'è a Corea (77.000).

Ma u mercatu domesticu di e vitture naziunale hè u più grande di u mondu - 21 milioni di vitture sò state vendute l'annu scorsu. Quandu a dumanda domestica in quellu paese si diminuisce durante u coronavirus, aspettate di più per fuglià nantu à u mercatu globale.

Da a perspettiva di un cumpratore, l'appellu di una vittura cinese hè cegamente evidente. Scacciate u lottu cù assai più soldi rimanenti in tasca.

Pudete cumprà un Ford Ranger per 44.740 $ ... o u Great Wall Steed per 24.990 $.

Pudete cumprà a massima specifica Mazda CX-3 per 40.000 $ ... o a più alta specifica MG ZS per 25.500 $.

MG era una volta Morris Garages, basata in Oxfordshire, ma avà hè di pruprietà di SAIC Motor Corporation Limited, una sucietà di Shanghai detenuta da u statu cinese. Dopu à e prime incursioni d'esportazione senza successu cù e marche Chery è Great Wall, a Cina hà pigliatu un coppiu di marche strangere per aiutà à fà a strada di e so esportazioni.

L'industria automobilistica di a Cina hè aperta da seculi à l'aiutu stranieri. Dighjà in u 1984, sottu a influenza di u capu Deng Xiaoping, a Cina accolse Volkswagen in u paese.

VW hà stabilitu una joint venture in Shanghai è ùn hà micca guardatu in daretu. Hè a marca più venduta in u paese cù più di duie volte a quota di mercatu di a seconda piazzata Honda.

L'investimenti stranieri è u sapè fà anu significatu chì l'industria di l'automobile di a China hà avanzatu rapidamente. A Cina avia ottu vitture per 1000 persone in u 2003. Avà hà 188. (l'Australia ne hà 730, Hong Kong ne hà 92.)

A Cina sfrutta a pruprietà intellettuale straniera sin'à oghje. In più di MG, pussede un'altra marca britannica una volta famosa, LDV. Se vi truvate daretu à un LDV in u trafficu di sti ghjorni, pudete esse sicuru chì hè fattu in Cina è di pruprietà cumpletamente cinese.

Volvo hè ancu di pruprietà cinese, da u cunglomeratu automobilisticu basatu in Hangzhou Geely. Geely face qualchì Volvo in Cina. Cumprate una vittura europea di lussu è ci hè una chance chì sia fatta in Cina - ancu se Volvo Australia ùn facilita micca, scopre precisamente induve sò fabricate e so vittura. Tesla hà ancu apertu una fabbrica in Cina.

Fà e vitture in Asia ùn hè di sicuru micca una mossa nova per l'industria automobilistica glubale. A seconda fonte più grande di vitture d'Australia hè a Tailanda, malgradu chì a Tailanda ùn abbia marche ricunnisciute. Dunque ci pudemu aspettà un grande flussu di vitture cinesi in Australia, almenu finu à quandu a relazione ecunomica ùn sia sfasciata da a pulitica.

U drammaticu deterioramentu di a relazione trà l'Australia è a Cina vene sopra a pulitizazione di parechje esportazioni australiane. L'esportazioni di manzo, orzu è vinu sò state tutte in disputa. Educazione ancu.

U presidente di a Cina, Xi Jinping, pare avè pigliatu una foglia fora di u libru di u presidente di i Stati Uniti Donald Trump è s'oppone à i partenarii cummerciali, una rumpitura maiò cù a pratica chinesa. Ma a Cina ùn hè micca l'America. Hè un paese à redditu mediu bassu cù una dipendenza da e esportazioni per a crescita. (Intantu, l'America hà u più bassu rapportu cummerciu-PIB di tutti i paesi.)

Hè per quessa chì l'esportazioni di vitture cinesi sò cusì interessanti. A storia di l'industria automobilistica cinese hè una illustrazione di a so dipendenza da u restu di u mondu per u so prugressu. A Cina hà sapiutu saturatu u so mercatu naziunale; e so cità sò assai dense è e so strade sò al di là di intuppate.

Per avà, a China esporta solu u 3% di a so pruduzzione di vitture, ma se vole chì a so ecunumia continuessi à cresce ci vulerà à spurtà di più.

U modestu ma in rapida crescita di u mercatu di l'automobile cinese in Australia raprisenta una parte di una grande opportunità per a Cina di fà a so ecunumia più forte.

Ci vole à ricunnosce chì ùn simu micca solu i pigiatori di vitture cinesi à bon pattu. Semu impurtanti per u sviluppu ecunomicu di a China - è u sviluppu ecunomicu hè a fonte di legittimità per u guvernu cinese.

In u grande ghjocu geopoliticu pudemu esse chjuchi - ma ùn simu privi di leva nantu à a Cina.


Tempu di posta: Jun-28-2021